KA1 mokymai „Stop patyčiom ir elektroninėm patyčiom mokyklose“ Malagoje, Ispanijoje

KA1 mokymai „Stop patyčiom ir elektroninėm patyčiom mokyklose“ Malagoje, Ispanijoje

Erasmus + projektas „esafer Generation Z“ (Sut. Nr. 2021-1-LT01-KA122-SCH-000015436) prasidėjo KA1 mokymais tema „ Stop patyčiom ir elektroninėm patyčiom mokyklose“ (Stop Bullying and Cyberbulling in Education) Malagoje, Ispanijoje, kuriuos organizavo Plus Project European Academy. Kursuose dalyvavo Mažeikių Gabijos gimnazijos anglų kalbos mokytojos Renata Valantinienė ir Jolanta Daugelė bei pavaduotoja ugdymui Liuda Braslauskienė, projekto partneriai iš Kroatijos, Pulos Medicinos mokyklos ir mokinių konsultantas iš Reuniono salos, Emilien Adam De Villiers koledžo. Mokymų metu dalyviai analizavo elektroninių patyčių, vykstančių virtualioje erdvėje, priežastis ir pasekmes, dalinosi gerąja patirtimi, kaip su patyčiomis kovojama įvairiose šalyse ir mokyklose, apžvelgė galimus būdus, kaip elgtis sužinojus apie patyčias, diskutavo, ar įmanoma sustabdyti patyčias šiame inovacijų ir technologijų gausa amžiuje, aptarė galimus efektyvius prevencijos būdus kovojant su patyčiomis.

Taip pat mokymų dalyviai turėjo galimybę susipažinti su Malagos miestu, kuris yra Pietų Ispanijos ekonominė bei kultūrinė šerdis. Miesto istorija tęsiasi jau beveik 3 tūkstančius metų ir tai yra vienas seniausių miestų Europoje. Aplankėme Alcazaba – dar XIa. statytą gynybinį įtvirtinimą, Pablo Pikaso muziejų, kuriame eksponuojama daugiau nei 200 unikalių dailininko paveikslų, įspūdingą Malagos katedrą, kurios didingą bažnyčią statybininkai statė ir tobulino net 254 metus bei Gibralfaro pilies griuvėsius, užlipus aukštai į Gibralfaro kalną atsiveria nuostabūs vaizdai.

Dėkojame kursų vadovei lektorei Ana Verdugo Blanco ir Plus Project European Academy projektų vadovei Ziggy už įdomius mokymus, už vertingus patarimus ir už galimybę trumpai pažvelgti į Ispanijos kultūros užkulisius.

Įvairios technologijos tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Akivaizdu, jog virtuali erdvė suteikia mums be galo daug galimybių – nuo lengvos ir greitos informacijos paieškos, nuotolinio mokymosi alternatyvų, ypač pandemijos metu, iki įvairiausių pramogų. Kita vertus, bendraudami ar naršydami internetinėse platybėse , susiduriame su pavoju – su vis didėjančiomis elektroninėmis patyčiomis. Virtualios patyčios plinta akimirksniu, jų plitimas sunkiai kontroliuojamas, todėl elektroninių patyčių prevencijos klausimas tampa vis aktualesnis ir Lietuvoje, ir kitose Europos šalyse.

Anot Pasaulio sveikatos organizacijos paskelbto tyrimo, patyčių paplitimas tarp Lietuvos mokinių vis dar yra didžiausias. Todėl projekto metu (kurio trukmė 2020-12-31-2022-07-01) dalyviai bus įtraukti į įvairias edukacines veiklas, kurių tikslas – pagarbos vienas kitam ugdymas, tolerantiškas bendravimas ir bendradarbiavimas realiame ir virtualiame pasaulyje, tikslingas technologijų naudojimas. Pasitelkiant mokyklos strategiją bus bandoma užkirsti kelią galimoms patyčioms internetinėje erdvėje, o visgi joms atsiradus, pasitelkti į pagalbą efektyvias kovos su patyčiomis priemones: Įvertinti susidariusią situaciją, paaiškinti, kaip elgtis susidūrus su patyčiomis, kalbėtis, kaip reaguoti, padėti nukentėjusiems nuo patyčių, supažindinti su taisyklėmis ir kurti VIRTUALAUS BENDRAVIMO ETIKETĄ.

Projekto koordinatorė Renata Valantinienė

Atnaujinta: 2024-10-15
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.50 – 10.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.45 – 11.30
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 15.00 – 15.45
  • 9. 15.50 – 16.35